2010-06-21
 23:59:07

ECLIPSE!!! :D HOVET! FAVVOSCEN! :D

väldigt dålig uppdatering men blööblöö det är ju sommar! varit väldigt fartyllda dagar med båtresor, laserdoome, filmkvällar, bad, träning, vänner, bio, djur och sist men inte minst idag HOVET! :D :D FYFAN VAD NAJS DET VAR!!! JAG SÅG KRISTEN OCH TAYLOR PÅ RIKTIGT!! UP CLOSE!!!!!!!! :D jag är i sjunde himlen just nu o ja kan inte beskriva min lycka med ord!! :D <3 :D <3 :D <3 :D
min favoritscen som man fått smaka på hitills:

JAG
ÄLSKAR
THE
TWILIGHT
SAGA
<3


amanda kling

jag är med & tävlar i erikas fototävling, och det vore kul om du ville rösta på min bild (nummer 1) :)

rösta här: http://eerikag.blogg.se/2010/june/rosta.html#comment



förlåt om du tar detta som reklam, skriv då en kommentar till mig & säg ajjabajja :))

tack på hörhand, & ha en bra dag!



PUBLICERAT: 2010-06-22, 11:13:22 | URL: http://amandakling.blogg.se/
emmy

kan du ha frågestund ? :DDDDDDD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: