2009-12-25
 14:58:19

Bilder från Julafton och idag

(synd bara att blogg.se tar bort det mesta av färgen och skärpan... men det är iallafall bättre än blogspot.com)






Paket! x)




Madicken är trött efter promenaden... :)


... Precis som Spot. ;)


Några julklappsbilder, det var helt perfekt att jag fick "17 again" av tomten, den ska jag, SaraP och SaraS kolla på under nyår! Det kommer MASSA folk hit då, kommer bli roligt. ;) bredvid filmen ser ni en "chococat" i börjndräkt, supersöt!


Den här lilla magneten fick jag också! :D Den ska jag sätta på min whiteboard.


Annnan julkapp. Så sant så sant... :)


Ser ni? He loves me! Julkapp från Ejke. :)

Sen var det några nattlinnen och några andra saker också. Det var en väldigt lyckad jul och alla julkappar var helt perfekta!
Sen får vi inte glömma resan till Australien i tre veckor! Wiii!
Slutar med en snöig bild:


God jul allihopa! :)


elliofsweden.devote.se

Åh, tusen tack för tipset. Den boken ska jag titta efter. Du, vilken cool julklapp du fick, resan till Australien =) Kram



PUBLICERAT: 2009-12-26, 18:56:29 | URL: http://elliofsweden.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: