2009-12-08
 12:17:44

Dansdrömmar

Jag är fortfarande hemma och sjuk. Hoppas jag blir frisk till imorgon då det är föräldramiddag i skolan. Vår klass samlar ju då in till en klassresa till Gotland, hahah sumo-brottning here we come! :D Jag övertalade Ejke (min bror) att bjuda med 3 av sina vänner, Malin, Oskar och Alex. Dom bli nog inte glada, eftersom dom kommer få betala 50 kr för att få pasta, kyckling och en liten dryg ketchupklutt på tallriken. Vi är så lata i vår klass... x) Men nej jag tror vår lärare Tommy har förhindrat att vi lagar det. Jag har ju varit sjuk så jag vet inte. Blev iallafall superglad när jag pratade med Elin och SaraS idag, har typ människoabstinens. Jag har varit sjuk sen i fredags så...



Bild på mej från oktober, en "jag är inte sjuk" tid.

Jag är föressten jättetaggad på att dansa!!! Vill träna plijeér (eller hur det nu stavas), gå olika steg på diagonalen och pröva olika koreografier och dansa bara allt och massa! :D Men det får jag inte :( Tycker det låter jättekul att ha ett så kallat "Danskort" på Kulturama. Då får man garanterat gå på 3 stycken valfria kurser och sedan får man gå hur många andra danskurser man vill när man vill bara det finns plats. Men mamma och pappa tror att jag inte skulle orka åka in till Kulturama hela tiden. Just nu skulle jag inte tveka hahah! :D Gaaaah jag vill! x) Sen vill jag gå målarkurs också som har redan har skrivit hah. Men allt låter iallafall jättekul. :)


DENISE

asbra blogg :D


Emma Lina

taack haha :D



PUBLICERAT: 2009-12-13, 01:09:36 | URL: http://emmaliinas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: