2009-12-26
 16:19:59

Annandagen.

Nu sitter jag här i soffan med Madicken och myser. Det är Simpsons marathon på tv, typ till 11. :S Anledningen till att jag sitter här och inte är hos släktingar är för att Madicken betedde sig lite konstigt igår, vi vet inte om hon fick en liten hjärnblödning men vi hoppas såklart att det inte var något farligt! Alla får hålla tummarna för henne. :) Just nu ligger hon och sover bredvid mig, världens sötaste! <3 Jag har hämtat typ alla duntäcken som finns i huset så soffan är klädd i alla slags färger. SaraS skulle egentligen komma men den svikaren åker tydligen bil. x) Jag har lust att ställa mig upp och springa runt lite, men Madicken använder mej just nu som kudde. Blö, det värker asmycket i nacken. Men inte ska jag störa lilla Madicken. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: