2009-12-27
 18:20:26

Yoda

Kom just hem från släktjulen nummer två. Det var roligt, fick asbra julklappar! Jag fick boken "Genom dina ögon", "Harry Potter och Halvblodsprinsen på dvd och en ögonfransböjare som funkar väldigt bra!

Här kommer ett förhoppningsvis efterlängtat exemplel på hur det kan låta när jag och SaraS sms:ar med varandra:  (från idag)

Jag: Wiiiiiii. Jag är en kanin som åker brandbil.
SaraS: Wiiiiho! :D
Jag: Nej men då ska ju du säga nått sjukt oxå
SaraS: Jag är en liten tomte som åker bananbåt :D
Jag: Gruff :D
SaraS: Pluff :D
Jag: Ho ho ho sa yoda med en magisk träpinne som tillhörde gandalf
SaraS: Haha men va? X)
Jag: Jaaaa hänger du inte med i svängarna? :D
SaraS: Haha njaaaaaa x) :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: