2009-12-25
 10:59:48

Överlycklig!

Godmorgon allihopa! :) Hann inte blogga igår, det hände saker hela tiden. För det första var det ju äntligen en vit jul. Yey! Vi var ute med hundarna och Madicken verkade gilla vädret. Det var precis noll grader och soligt.
Men nu till det bästa... Gissa vad en av mina julklappar innehöll?
*trumvirvel*
Tre hela veckor i Australien! :D
*ba pa ba bam!*
Alltså, min familj och jag åker till Australien nästa år! Där ska vi först bo i typ världens lyxigaste hotell mitt i Sydney i fyra dagar, och sne ska vi åka runt till olika ställen där man tar hand om skadade djur och hjälpa till. Fattar ni vad häftigt? :D Och i tre hela veckor? :D Superglad verkligen!
Sen fick jag också en superhäftig julkapp av min kära broder Ejke! x) Som jag redan visste har han varit på si-fi mässan, men vad jag inte visste var att han skaffade en autograf til mej från Edi Grahreel (spelar Laurent) eller va de nu va för efternamn. Ejke hade också sagt "This is för my sister Emma Lina, she loves you!" och därför står det såhär på autografen: "Emma Lina... *autograf men en liten illustration av en vampyr x)* <3 you too!"
Hahah, Edi loves me! xD
Sen fick jag mer saker också men bild på autografen kommer självklart sen och kanske lite andra saker jag fick, nu ska jag äta frukost och kolla ice age 3 som också är en julklapp från den snälla tomten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: