2009-12-21
 20:20:56

Rubriken sprang ditåt ----->


Söta SaraP, världens roligaste :D

Idag var jag i skolan för första gången på en vecka, o.m.g. x) Efter skolan hade jag egentligen massor att göra, men sen började jag och SaraP hoppa i snöhögar... Eller, ja, jag gick upp på en snökulle och helt plötsligt skulle vi bestiga massa snökullar (som gick upp till låren, och vi hade bara leggings, kaaallt.) och hoppa runt granen på torget genom tre meter hög snö typ. Jag hade inga vantar heller och tillslut var jag stelfrusen och jag trodde på riktigt att min fingertopp skulle gå av, den var helt blå :O. Men vi fortsatte flumma och skrattade så mycket att vi trillade ner i snön typ hundra gånger, vilka endast ledde till mer kyla och skrattanfall. Sen när vi båda var hälften isskulptur hälften människa kunde jag ju inte låta SaraP gå hem i kylan, så hon fick komma in såklart. :D Då bytte vi om till mjukisbyxor och drack varm choklad. ^^ <3 SaraP tyckte jag hade för mycket oboy i min, den var möörkt, mööörkt brun, men deet ju så den ska va? :) Sen hoppade vi typ i soffan och var hyper under "Ghost Whisperer" och efter det började mamma baka julkakor så vi kollade på julfilm, det var nån billig "Musse firar jul"-grej, men det störda var att det bara var massa gamla kortfilmer och emellan var det inte ens tecknat! Vi var livrädda under hela filmen och vågade knappt andas. x) När filmen var slut dansade vi typ av lycka xD Men dåååå ska SaraP såklart se att det fanns ett spel på dvd:n, som hon direkt blir besatt av,

Här är när hon spelar:


Och här är spelet hon spelade:


Hahah xD Nu ska jag gå och äta middag, pouss <3


Anonym



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: