2009-12-23
 20:12:36

Tomten finns :D

Sådär ja, nu är julstädningen snart klar och allt pynt är uppe. :) Längtar tills imorgon, men tycker precis som Carro att året har gått så himla fort! Men det har varit ett rolig år, den mesta av tiden iallafall. Det var ju år 2009 som jag fick min uppenbarelse! Men den får jag berätta om någon annan gång, jag måste gå om typ 3 sekunder.
Bjuder på ett citat som sades igår av mej under julavslutningen:

Jag: Vaddå, det är ju helt sjukt att ni inte tror på Tomten och ändå firar jul! Det blir ju tråkigt då, det... Ehm... Det är ju som att ni skulle fira PÅSK utan att tro på Påskharen! *fnyser och himlar med ögonen som den självklarhet den faktiskt är*

De andra: *ger mej en rädd blick och någon skrattar till nervöst*


alex

Hahahahahh omg XD


Vera

Du är för söt Emmi! <3


Emma Lina

Du me :D God jul på dej! <3



PUBLICERAT: 2009-12-23, 23:17:17 | URL: http://emmaliinas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: