2010-04-25
 01:27:48

" and now he's spinning... "

Idag hade emma földelaedagskalas x) dt blev så jävla kul och galet :D alla dansade typ hela kvällen och flumma runt, som jag Isaac och Elin gjorde i stan också , vi var failshoppare men emma vart nöjd med tre par roliga strumpr, ett tomt paket ( fråga inte ) och en inglasad kondom med texten " krossa i nödfall " efter som hon ju fyller 15 i all ära :) men dt var iallafall sjukt kul, ägde alla andra filmkvällar lungt :) på Valborg bli det grilla Och dansa runt på altanen hos mig också xD ingen kommer ju träffa någon för vi har PRAO .... :) men dt ska bli kul att PRAOa faktiskt! För mig blir dt på grundskolan. Jag har flera millånga filmer av dansande mäniskor från idag, inklsive mig xD men dt känns aldelles för pisamt för att lägga upp :) mitt minneskort tog till och med slut! XD somsagt på fb, jag är bortskämd med så många äkta, roliga och härliga vänner asso! :D alla kompletterar varandra på något sätt :) svårt att förklara !


Ellin "MONGOT" Förborgen

Waaaah det var så sjukt kul!!! Allt var bara för bra för att vara sant! Det känndes verkligen som att alla var vänner och litade på varandra! Det var bara ett skönt ös hela kvällen, om man bortser från de sista minuterna när man typ höll på att spy för att man ätit för mycket morötter xD Annars var det ju kulillikulkul :D Är typ deprimerad för att jag inte tog med min kamra..har alltid med mig den men har alldrig med mig den när man borde ha med sig den! xD Hedan efter ska den med så fort man känner på sig att det är fest på g :D



Diggar din rubrik btw!!!! Hahahah roligaste kommentaren typ! :D Vi får höras nån gång annars kommer jag dö!!!!!!!!!!! Ni måste ringa på valborg också och skrika lite så att jag vet att ni har kul ;D Puss på dej min egna lilla gymf! <3



PUBLICERAT: 2010-04-25, 18:21:41 | URL: http://orangegrankotte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: