2010-04-20
 18:38:28

"Did ANYBODY see that? ... Eecxept from you."

Hejsan ! Jag sitter och skriver på min iPhone , som jag då har döpt till hiccup :D hahah, jag är en nörd jag vet... "Hej, jag är emma Lina! Min laptop heter Edward och min iPhone heter hiccup, and thats about it." eller? Iallafall, iphonen vägrar skriva i inläggsrutan, så jag måste gå in på html kods-grejen och skriva... X) i skolan idag var det najs som vanligt, vi hade spanska förhör och Eva gav mig tummen upp efter provet så jag hoppas på att det gick bra! På lunchrasten använde jag, Elin och Emma Johans USB minne för att kolla på draktränaren, fast vi hann bara med favorit scenen, men det lycka bara det! Idag har jag räknat matte med mormor, hon är jättebra på att förklara så till och med någon som jag förstår! Och nu har jag skrivit rent ungefär hälften av mitt so arbete, känner mig skitstessad över det men jag får kämpa på :) nu ska jag gå ut med madicken och sedan jogga, så vi hörs! / el


ALMA - Foto och kreativitet ♥

Allt bra idag? :)



PUBLICERAT: 2010-04-21, 17:16:40 | URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: