2010-04-06
 20:59:21

Påsklov och bilder :)

Jaaa... Här var man en mästare på uppdatering. Meen ni ska få en snabb inblick i mitt påslov under de 6 dagar som gått. Det har innehållit TRE besök av "How to train your dragon" (jag måste ju i all ära leva upp till mina krav som den nörd jag är och bli lite förälskad i Hickup också... :P) , jogginrundor, kompisar (framförallt Elin hah x), promenader med Madicken och Spot, en audition, en sen kväll på dagiset då vi körde "gb" hela kvällen (ja, vi är riktigt "vilda" tonåringar eller hur?!?) godisätande och lite plugg också ;).

And theres more to come! Imorrn bli det filmkväll, först halva new moon, sedan prinsessan och grodan och sedan a la grande finale, HOW TO TRAIN YOUR DRAGON :D Haha vem kunde ha gissat? Och på torsdag ska jag intervjua Anna Bergendahl, ops måste visst komma på lite frågor att ställa också... :)

Lite bildbomb från Australien :)


Här är jag i australien med koalaungen Glenn som tyvär måste rehabiliteras för hans mamma blev påkörd... :( men han var så söt! Ville sno honom! :)


Jag pussar Squiggle på Jiharrlinga :)


Vombatbebisen Hilton ville inte ha välling just då ... :)


Mysigt?


Jag matar lilla Emma! :)


En av dingosarna ville ha mitt skosnöre tydligen... En annan dingo vid namn Max ha sig i mitt knä också, jättesöt, mer bilder på honom kommer sen! :D

Hörs!
/EL


Eliiiin "MONGO" Förborgen

Jag är inte avensjuk.....hrmmm x) Föresten såg dej på mega igår...det var lite skojsigt tyckte jag :D



PUBLICERAT: 2010-04-07, 09:49:03 | URL: http://orangegrankotte.blogspot.com
karin

Hejsan! :D

Hur är det med dig?

Kram



PUBLICERAT: 2010-04-08, 18:31:18 | URL: http://beliveinme.blogg.se/
Leia

vilka söta bilder!



PUBLICERAT: 2010-06-25, 17:49:10 | URL: http://novembervind.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: