2010-02-19
 15:43:30

Love or Hate


Owl City - Fireflyes

Jag vet inte om jag älskar eller hatar låten... Typ första gången jag inte kan bestämma mej.

Iallafall, det är freedag och IGEN kan jag inte bestämma mej om jag ska vara glad eller sur. Jag menar, det är ju fredag. Det är ju givet att man ska va på bra humör då. Men sen skulle jag ju egentligen följa med min älskade flummvän Elin och heja på henne när hon klättrar skiten ur alla, men det kom saker ivägen... Så, nu vill jag att alla håller tummarna för henne och hoppas att hon inte skadar sej och vinner hela tjuckafräset! x)
Sen lovade jag henne att jag skulle följa med henne en annan gång och mutade henne med att jag bjuder på nästa biobesök. Sen *ppoof* så var jag förlåten. ;)

/EL


Amanda Kling

LÅTEN, OMG ÄLSKAR!!!



PUBLICERAT: 2010-02-21, 17:54:16 | URL: http://amandakling.blogg.se/
Eliiin "Flummunge" Förborgen

Jag är lätt förlåten xD Meeen jag saaknade dig <3



PUBLICERAT: 2010-02-21, 18:39:22 | URL: http://orangegrankotte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: