2010-02-11
 19:22:30

Man kan kissa i skolan

Nu har jag hardcore pluggat so två dar i streck...typ. Bland annat med Elin, hahah, jag står och kommer på små metaforer till allt och typ skriker och springer runt, det är tydligen så Elin lär sej. Och jag lär mej av att lära! :) Sen har mamma förhört mej idag också, inte lika flummigt med lärorikt! x) Nervös inför provet imorrn, fast jag vet inte riktigt varför. Brukar inte vara jätte nervös men nu är jag det. x) Men jag har verkligen ingenting intressant att skriva just nu, känns som om jag inte haft det på åratal, så lägger in ett citat. x)

*Elin och jag sitter längt fram i klassrummet under eget arbete och pratar med vår lärare Tommy*
Elin: *skriker* Jag är bajsnödig!
Jag: Men! Shhh! *garv*
Tommy: Men... du kan ju låna skolans...?
Elin: Ja men... nää.
Tommy: Nej, du har ju rätt. Man kan inte göra det här.
Elin: Nää. Man kan kissa i skolan... men inte bajsa.
Tommy: Nää.
Elin: Jag får göra det sen.
Tommy: Aa.
Jag: ... Du menar... När du kommer hem till mej?
Elin: Ja! Jag SPRÄNGER hela toaletten!
Jag: Härligt...

Hahah, lite barnslig humor kanske! Föressten, Elin kommer gladligen slå sönder mej plågsamt med en sked efter det här... x)


Pernilla

Inte lätt när det trycker på...

Hi,hi!



PUBLICERAT: 2010-02-11, 21:16:53 | URL: http://bearfeather.blogg.se/
Eliiiin "MONGO" Förborgen

En sked? Skulle föredra en stor spade på 10 kilo xD Hahaha neee :) Men lite smisk ska du få..ojoj det där kan man tolka fel......hahahah... Men tommy och jag hade ju en väldigt bra( och sann ) konversation x) Hahaha varför började vi ens diskutera??? <3<3 Puss



PUBLICERAT: 2010-02-12, 16:15:26 | URL: http://orangegrankotte.blogspot.com
Ka

vad har du gjort idag, eller ska göra? :)



PUBLICERAT: 2010-02-12, 16:59:53 | URL: http://priiinah.blogg.se/
Linnea

hahah, alltid Elin XD



PUBLICERAT: 2010-02-18, 18:28:01 | URL: http://basketmupparna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: