2010-02-02
 18:41:02

... eller kissnödiga

Ops, inte mycket bloggande på senate tiden va? x) Varit upptagen med läxor, tv-serie planerande, djuren o.s.v... Endå har jag inte mycket att skriva. Jo! En rikigt rolig sak, jag lyckades göra 40 armhävningar igår, utan paus! :D Ehmm, ja det här var ju inte mycket till inlägg. Lägger in citat av mej och Frida idag:

(jag och frida går ifrån spanskan, notera att vi under lektionen spenderat tiden med att tycka synd om varandra för vi båda var kissnödiga)

Jag: Haha, ibland är vi verkligen synkroniserade. (det jag menar är att vi alltid säger samma saker)
Frida: Hah, jaa.
Jag: Fast inte när vi är trötta...
Frida: Eller hungriga...
Jag och Frida (synkorniserat) : ... eller kissnödiga. Oj! *tittar på varandra* AAAh! IIIII! OMG! HAHAHAAH! NEMEN! HAHAH! GAAAH! HJÄLP! HAHAAH!

(dom sista små utbrotten kom från att jag kunde se alla slags rörelser och anisktuttryck som speglat i fridas anikte, och då freakade vi ut lite till...)

/EL


alexandra

kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar vad du skulle vilja läsa! Även om du har något förslag så att jag kan göra bloggen roligare! :D

kram alexandra



PUBLICERAT: 2010-02-03, 18:16:39 | URL: http://aalexandraalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: