2010-01-01
 17:27:29

2010

Jag vet, ny design igen. *sigh* Jag orkar inte ens förklara mig. x) Nu är det iallafall ett nytt år, känns bra faktiskt, har bara lite ålderskris just nu, fast ändå inte. Hahah, väldigt lättförståeligt och bra eller hur? Det var superkul igår och idag morse föressten, det var massa folk här och flera av Ejkes och mina vänner sov över, vid typ 2 sprang alla ut och hade snöbollskrig, och åkte pulka. (Note: Ejke och hans vänner går i gymnasiet) Jag och Sarorna blev asseriösta med vär jä*la pulkabacke och jobbade med den aslänge, men neej då för då kommer alla och trampar ner den. x) Men ingen orkade bry sej... Har massa miljontals bilder, jag får ladda upp dom sen. Bland annat typ trehundra bilder när jag och SaraP läser Twilight. (Känner att jag missbrukar skämtet "överdriv siffror") Jag fick lust att läsa några speciellt utvalda stycken ur boken hehe, undra vad som hände där? Det kan ju bara inte varit varenda kyss i hela boken som Emma Lina letade upp, då skulle det ju bara vara läskigt eller hur? Over and out. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: