2010-01-17
 15:36:22

Avatar



För ett tag sen var jag och såg Avatar 3D... Jag satt och spände varenda muskel i kroppen, faschinerad över den nya världen som utspelade sig framför mig, granskade varenda centimeter utav den vackra filmen. Jag klämde bokstavligen sönder SaraS hand, förlåt x). Med risk för att låta som en hypad fjolla - Helt klart one of the best movies I've ever seen. Avatar är helt otrolig. J a g  v a r  d ä r  när jag såg den, inte på nån sunkig stol i biosalongen. Hur kan man skapa nåt så jäkla vackert? Allt är så underbart! Tills människorna kommer och förstör. Det ska alltid vara så. Jag hatar männsikor i filmer. Elaka och hjärtlösa människor som inte kan se det vackra i saker och ting.

Jag är iallafal helt blown away. Awesomness. Se den.


Verkar helt otroligt att spela in filmen i nån grå lokal och sen se resultatet. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: