2010-01-14
 18:49:03

Groggy

Vaknade nyss, helt groggy och försökte förereda mig för att gå upp så jag kunde gå till skolan denna fredag, trodde ja. Men sen strömmade minnet tillbaka i min hjärna och förklara att det inte var fredag, du hade bara tagit en avslappning vid 5 och vaknat nu, *kollar klockan* halv 7. Så nu sitter jag är och fryser och är fortfarande rätt så förvirrad. Och hungrig x). Jag går bara runt som en zombie typ, och snart kommer tydligen pappa hem och ska göra pizza och vi ska kolla på "So you think u can dance." Om jag nu hade befunnit mig i något slags vaket tillstånd hade jag förmodligen varit glad över detta, men just nu får jag fokusera på att slå fram rätt bokstäver på tangenten :P.
/EL



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: