2010-01-15
 15:34:47

Päronen till Alverna!

Det här hände för ett tag sen. Min mamma vaknade av att jag ropade på henne mitt i natten från mitt rum. Mamma kommer in, men då ser hon att jag pratar i sömnen. Följande konversation utspelade sig:

Jag: Mamma, kommer du ihåg när du delade...?
Mamma: Delade?
Jag: Dom!
Mamma: Dom?
Jag: Åå...!
Mamma: Vilka?
Jag: Päronen!
Mamma: Till?
Jag: Alverna!
Mamma: Eh... jaa...?
Jag: Äh, de va inget...
Mamma: Vad hände då?
Jag: Dom gick ju sönder!
Mamma: Sönder?
Jag: Det gick inte att laga dom.
Mamma: Päronen?
Jag: Skulle bara säga det...
Mamma: Ok?
Jag: Ok!


*jag slutar prata i sömnen*

Hahah, roligt att veta vad jag sa, tur att mamma hann skriva upp det!


Twilightern

Hahah,din blogg är asql ju :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: