2010-03-01
 05:14:39

Australien


Bild från början av HT 09. Gissa vems hand som är vems? x)

Framme i Australien! :D Wiiii ja klara de ! :D Efter 36 timmars flyg är jag LITE trött.... och det är typ mitt i natten egentligen men neeeeheeee då var det morgon för jag är ju på andra sidan jordklotet typ! ;)
Hotelrummet är fab! (hahahahah förlåt jag HATAR det ordet men jag hade lite tid att döda på flyget så jag spammade massa engelska tonårstidningar där redaktörerna försökte låta lite "hippa" så de skrev typ "fab" till allting...) Nej men det är myyycket stort med balkong och allt. :) Nu ska jag vila lite och tänkte sedan gå ner till stan och se mej omkring. Vi bor ju precis i mitten av sydney, eller i mitten av den "populäraste" delen då då ;) vid den stora parken och Operahuset och allt sånt :).
Men hörrni! Alla mina vänner då då, ni får skriva lite om vad som händer i sverige sen när alla kommit tillbaka från skidbackar och sånt. Och ni får se till att vara uppe på internet till sent om kvällarna så kanske jag är uppe ovanligt tidigt och vi kan snackaaa! ;D
Men nu skulle jag vila var det ja. Ses!

/EL


Pernilla

Må riktigt gott där i Australien.

Hälsa alla från mig. Ha,ha.

Är avis på dig.



PUBLICERAT: 2010-03-01, 14:06:06 | URL: http://bearfeather.blogg.se/
Karin

åh vad mysigt! :D

Hoppas du får det trevligt och jätte roligt.

Och tycker du ska slänga in lite bildet också ;)

Kram



PUBLICERAT: 2010-03-01, 16:05:49 | URL: http://beliveinme.blogg.se/
LinneaL.

klockans varv. Emmi, Frida, Elin, Jag, SaraS(?), Senap(?). (x 1337 på mej om dt var rätt ><



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: