2010-03-27
 20:08:12

How to train your dragon

Nu har jag och Elin sett "How to train your Dragon", och ja, behöver jag ens säga att jag gillade den? Och då menar jag VERKLIGEN gillar den? :D Jag är svag när det gäller sådana filmer... Jag grät inte, *host*. Nej men den var verkligen braa! Vill se den igen! :D

(Emmi är inte kär... xD *host* OBS internt skämt.)



Så nu vet ni hur min nya framtidsplan ser ut. Träffa Hickup och flyga drakar i resten av mitt liv... ;D

Btw; Elin har träffat sin drömkille. Jag lovar, de var kopior, kärlek vid första ögonkastet, och då menar jag bokstavligen endast ett ögonkast, sen försvann han xD så här gick det till:

(Jag och Elin står vid en kassa vid bion ett tag, men det kommer inegn. Tillslut upptäcker vi att den kassan var stäng, hah, men vi går iallafall till kassan bredvid. Men Elin var typ helt borta och bara ställde sej och stirrade på killen som precis betalat för sina popcorn)

Killen ca 16/17 *tittar överdrivet glatt på Elin*: HEAY!
Elin *lika glatt*: HEEAY!
*de stirrar kärleksfullt på varandra i några sekunder och jag fattar noll*
Killen: *skrattar till och går med sina popcorn*

Det var synd att de inte träffade varandra igen, jag skulle passat på att viga dom när dom ända stod där...

Hörs!
/EL


Eliiiin "MONGO" Förborgen

ÅÅÅÅÅÅÅÅ Emmiiiiii!!!!! Måste see den igen!!! Också måste vi ju hitta den där flummkillen!!! Hahahah jag bara känner hur jag alldrig kommer hitta nån annars...det där var liksom min chans och nu är den över xD Hahahha vi får blii fbi och typ gå in och se vilka som hade beställt biljätter den dag och sen hitta alla nummer och ringa varenda en och sen hitta han xD Nerååå men flummit vare ;D <3<3



PUBLICERAT: 2010-03-28, 20:46:10 | URL: http://orangegrankotte.blogspot.com
Eliiiin "MONGO" Förborgen

SV: Jopp alla vill se något fruktansvärt :D och du får faktiskt ta och leva med att du får vara med på min blogg för du är mitt offer, som jag kan mobba med bilder XD



PUBLICERAT: 2010-04-05, 14:37:39 | URL: http://orangegrankotte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: